E-SOLUTION SYSTEM
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

E-SOLUTION SYSTEM

e-solution system هى شركة غير هادفة للربح تقوم بتدريب الشباب على علوم الكمبيوتر والانترنت واللغات ومعتمدة من وزارة التضامن الاجتماعى وبالتعاون مع امانة الحزب الوطنى وجامعة القاهرة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت عن الدمياطه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمد احمد ماهر

محمد احمد ماهر

المزاج : فى السحاب

نكت عن الدمياطه Empty
مُساهمةموضوع: نكت عن الدمياطه   نكت عن الدمياطه Icon_minitimeالسبت 21 فبراير 2009, 5:33 pm

--------------------------------------------------------------------------------

واحد دمياطي اتجوز واحدة دمياطية ... خلفوا بنت سموها ... حصالة

واحدة من دمياط بعتت ابنها يشتري ثلاثة أرغفة (رغيف لها ورغيف لابنها ورغيف لزوجها) ... وعند عودته بالأرغفة وجد أمه تنتظره ملهوفة على باب الشقة ... فيه إيه ياماما ... روح رجع الرغيف الثالث بسرعة قبل ما الفرن يقفل ... أبوك مات ....

اثنين دمايطة راحوا رأس البر يصيفوا ... اتراهنوا يغطسوا واللي يطلع من المية قبل الثاني يدفع له جنيه ... الاثنين ما طلعوش .

دمياطي بعت ابنه يستلف شاكوش من الجيران لف ساعيتن ما لقاش رجع يقول لأبوه ما لاقتشي يا بابا.. قاله خلاص يا بني بقى ... هات الشاكوش اللي عندنا .

الحوار ده دار بين بين سيدتين من دمياط ... ياختي بعت جوزي يجيب ليا فرختين من الجمعية وقف في الطابور ... اغمى عليه ومات ... طب وعملتي ايه ... عملت كشري .

واحد دمياطي هو ومراته راحوا للفكهاني قالوله شوف لينا حاجة ناخدها لواحد عيان ... الفكهاني قاله عندك مانجة أهي الكيلو بعشرين جنيه ... قالوله لأ يا راجل أصله مش عيان قوي كده .

مرة واحد دمياطي يعت ابنه للبقال يشتريله بعشرة صاغ جبنة ... راح الواد ورجع وقاله ... بابا البقال بيقولك تعالى إلحس السكينة .

مرة واحد دمياطي صحي من النوم قال لمراته أنا حلمت إني اشتريت للأولاد 3 كيلو موز و2 كيلو تفاح ... قالت له ليه كده يا راجل ... قالها اسكتي يا شيخة خلي العيال تاكل وتنبسط

واحد دمياطي قال لولاده مين يتعشى ومين ياخد جنيه ... الولاد قالوا ناخد جنيه .... جه الصبح ... قال لولاده مين ما يفطرش ومين يدي لبابا جنيه ........

واحد دمياطي ابنه بيقول له ... يابابا هات جنيه علشان انا رايح لحسنين زميلي ... الوالد ... خد الجنيه ده وروح لحسن واحد كفاية

دمياطي على فراش الموت ... فبيسأل عن أولاده .... فين محمد ... رد محمد باكياً أنا هنا يا بابا ... فين محمود .. رد محمود باكياً أنا هنا يا بابا ... فين حسين ... رد حسين باكياً أنا هنا يا باب ... فرد الأب انتوا الثلاثة هنا وسايبين نور الصالة والع ...

mahmoud

المزاج : جيد

نكت عن الدمياطه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت عن الدمياطه   نكت عن الدمياطه Icon_minitimeالسبت 21 فبراير 2009, 5:41 pm

على فكره يا مان انت ظالم الدمايطة اوى

دول مفيش اكرم منهم

وده على تجربة

تتعشى ولا تنام خفيف

Very Happy ههههههههههههههههههههههههه Very Happy
mahmoud
محمد احمد ماهر

محمد احمد ماهر

نكت عن الدمياطه Empty
مُساهمةموضوع: انت شكلك دمياطى   نكت عن الدمياطه Icon_minitimeالسبت 21 فبراير 2009, 5:44 pm

على فكره يا استاذ محمود انت شكلك دمياطى
وعلى فكره الدمياطه شعب جدع قوى ورمانسين قوى قوى
ورجاله قوى قوى قوى ومش نتنين زى ما الناس بتقول
دى مجرد دعابه بس
mahmoud

mahmoud

المزاج : جيد

نكت عن الدمياطه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت عن الدمياطه   نكت عن الدمياطه Icon_minitimeالسبت 21 فبراير 2009, 5:48 pm

انت ذعلت يا استاذ محمد ولا ايه انا بهزر والله

وانت عارف انى بهزر

وانا فعلا عارف انهم فى منتهى الكرم

وان اللى بيتقال عليهم ده افتراء وملوش اساس من الصحه

ياريت تكون مذعلتش
محمد احمد ماهر

محمد احمد ماهر

نكت عن الدمياطه Empty
مُساهمةموضوع: وزعل ليه   نكت عن الدمياطه Icon_minitimeالسبت 21 فبراير 2009, 10:37 pm

وزعل ليه يا نص متر محمود انا دمياطى وافخر انى دمياطى كفايه انا انت يوم اما تيجى تتجوز بتلف ودور ومش هتلاقى احسن من موبليات دمياط
وكمان انت يا حوده ابوك وامك من دمياط يبقى انت منين من بنى سويف
يعنى فكر قبل ما تقول حاجه ماشى يا متر Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

نكت عن الدمياطه
صفحة 1 من اصل 1